• #DreamNowVisitLater
  • Vanwege Corona nu risicoloos reserveren.
  • Voor 100 euro zeker van je favoriete plek.
  • Beslis definitief als we de tickets (kunnen) boeken.

COVID-19 informatie

Met dit document geven wij inzicht in onze Covid 19 voorwaarden en maatregelen voor het voorkomen van infecties. Hiermee voldoen we aan de vereisten van de Noorse gezondheidsautoriteiten FHI en is een verblijf bij ons zo veilig mogelijk.

Om allemaal gezond te blijven en ziektes te voorkomen, vragen  we de gasten om onze maatregelen te lezen en op te volgen. Daarnaast adviseren we om ook zelf kennis te nemen van  de adviezen en vereisten van de plaatselijke en Noorse National Institute of Public Healths.

Covid 19 voorwaarden

Dit zijn specifieke voorwaarden ten aanzien van Covid 19 als aanvulling op onze gewone voorwaarden en van toepassing op alle boekingen. 

Als je als gevolg van nieuwe overheidsmaatregelen verhinderd bent om naar de Lofoten te reizen, zullen wij 100% van de reissom terugbetalen. We willen daarvoor wel een schriftelijk  bewijs dat je reisverzekering de annulering niet dekt. 

Met “nieuwe overheidsmaatregelen” bedoelen we reisbeperkingen en quarantaine vereisten die 30 dagen voor aankomst nog niet van kracht waren.

Wij betalen ook 100% van de reissom terug als je voor vertrek ziek bent geworden door griep, koorts of verkoudheid. Ook hiervoor geldt een schriftelijk bewijs dat uw reisverzekering de annulering niet dekt.

We adviseren alle gasten om een ​​reisverzekering af te sluiten en hun algemene voorwaarden te lezen. Alle annuleringen op basis van Covid 19 moeten worden gedocumenteerd voordat een terugbetaling / omboeking wordt goedgekeurd.

Als we door overheidsmaatregelen genoodzaakt zijn om Kristine Moen Huset te sluiten, kunt u uw reis omboeken naar het volgende seizoen. Indien gewenst ontvangt u 100% restitutie voor uw boeking.

Alle gasten zijn verplicht om onze infectiebestrijding maatregelen te volgen. We kunnen gasten de toegang tot gemeenschappelijke ruimtes en deelname aan excursies weigeren als ze tekenen vertonen van relevante symptomen voor Covid 19 (luchtwegklachten, koorts en andere symptomen zoals beschreven door FHI).

Ziekte tijdens uw verblijf wordt niet vergoed.

We zijn in direct contact met een lokale arts die noodzakelijke maatregelen  kan uitvoeren. Eventuele kosten hiervan zijn voor eigen rekening.

 

Gedragsregels in Kristine Moen Huset

We volgen de aanbevelingen van nationale en lokale autoriteiten als het gaat om infectiebeheersing. Deze adviezen worden voortdurend herzien en we passen onze maatregelen aan na de laatste herziening.

  • Zorg ervoor dat u min. 1 meter afstand tot de andere gasten bewaard
  • Handdesinfectiemiddel gebruiken voor aankomst in de gemeenschappelijke ruimtes, voor alle maaltijden en na toiletbezoeken
  • Vermijd het delen van eten, drinken en snacks.

 

 Wij hebben voor onszelf de volgende maatregelen doorgevoerd:

  • We houden 1 meter afstand tot onze gasten
  • Het ontbijt wordt geserveerd op een bord of in buffetvorm
  • Ontsmettingsmiddel is beschikbaar.
  • Alle contactvlakken worden regelmatig schoongemaakt.
  • Tussen elke tafelsetting worden alle contactvlakken gewassen.
  • Alle gasten met aandoeningen aan de luchtwegen wordt indien nodig gevraagd om naar een nader te bepalen kamer te verhuizen en daar te blijven tot de klachten zijn verdwenen. Eten wordt op de kamer gebracht.

 

Als bij gasten of medewerkers de diagnose Covid 19 wordt gesteld, zijn hiervoor aparte procedures.

Aangenomen wordt dat alle privégroepen een cohort zijn en zich dienovereenkomstig gedragen.

Wij verzoeken iedereen bij wie na een bezoek bij ons een infectie wordt geconstateerd, direct contact met ons op te nemen.

De sauna hebben we vooralsnog buiten gebruik gesteld.

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt.